Tuesday, September 14, 2010

我是个爱走街的女孩

我喜欢走街
对...我就是个爱走街的女孩
一个热爱走街的女孩
喜欢跟朋友去走街的女孩
没错...我就是



年轻人..不就是这样吗?
有什么不对吗?
喜欢走街...是错的吗?

如果走街都可以让你们认为是参那些不三不四的人一起
那...这个世界上的人不是不能出街咯!

我喜欢出去
喜欢走街
并不代表我的叛逆
也不代表我是坏
对...不是坏
这只是个爱好!



我喜欢走街
并不代表我真的会去参那些人
我有出半夜街吗?
老实说..我没有
从来也没有咯
我没有去那些乱七八糟的地方



我喜欢走街
算是叛逆吗?
也不是咯...我喜欢跟朋友一起的感觉咯
跟他们...真的有很多说不完的话题
可以说跟他们真的很开心自在!

我出去走街
都是在10点之前到家的
都还没有到半夜
说什么一个16岁的人
出街出一次就10多个小时
但是你们想下..我出了10个小时
但是到最后是不是10点前到家?
从来没有超过咯



我喜欢走街
1个月不出街
真的快要傻掉了



朋友叫我出
我只会说家人不给出
对啊...就是家人不给出
来来去去都是这个借口
有时..我觉得自己跟没有面子
很难堪咯
看着朋友们出去的照片
我真的很很很羡慕!


我不是每天出
几个星期一次...很过分咩?
其实...不过分咯


你们整天只会说我过分
整天说给我太多自由?
其实...说真的
你们说的自由
比起我朋友他们的自由
是一个天..一个地咯



说你们老古板
在我心目中...你们真的是咯
尤其是妈妈
就好像没有见过世面的人
爸爸...整天只怕妈妈乱
说真的...妈妈一乱起来
真的是整条街都知道这样的感觉
真的很想把你的嘴巴用针一针一针的缝起来咯!!


我只是希望能出街罢了嘛
又不是做坏事!!


p/s:我写这些...不是因为我叛逆...不是因为我坏...我只是把我想说的写出来罢了!每个人都有自己的心里话嘛!!


I like to hang out
right ... I was a girl who love to hang out
Girl loves to hang out
Like with a friend to go street girls
Yes ... I am


Young .. not that so?
What is wrong with it?
Like going from ... is wrong?

If you take the street can make you think that is the participation of people with those dubious
So ... this world who are not can not go out slightly!

I like to go out
Enjoy walking along the street
Does not represent my rebellious
It does not mean I'm bad
Not a bad on ...
This is just a hobby!


I like to hang out
Does not mean that I really will go to those who participate
I have a midnight street?
Honestly .. I do not
Never strategic
I did not go to those places mess


I like to hang out
Be considered treason it?
Nor is it slightly with friends ... I love the feeling of slightly
With them ... really a lot of lots to talk about topics
Can be said that they were really very happy with ease!

I went for a Street
Are in the 10pm before the home
Have not to the middle of the night
Say a 16-year-olds
Out and out once more than 10 hours
But you want to know .. I was out of the next 10 hours
But the end is not home by 10pm?
Never more than slightly


I like going from
1 month no Street
Lost almost silly really

A friend asked me out
I would only say that my families did not give
Right ah ... that my families did not give
Come and go all the excuses
.. Sometimes I feel like there is no face
Is slightly embarrassing
Look at pictures of my friends to go out
I really am very envious!


I am not a day out
Over a few weeks time ... it not?
In fact ... but points slightly


All of them will say that I too
Always say to me too much freedom?
Actually ... that is really
You say that freedom of
Their freedom than my friend
Is a very big different

That you prude
In my mind ... you really are slightly
Especially the mother
Just like people who've never been
Dad ... Is afraid my mother all day chaos
Really ... my mother up on a
Really feeling the whole street knows that
Really want to put your mouth with the needle of a sewing needle of a needle up slightly! !


I just want to go out
not do such as the bad thing!!!


p / s: I wrote these ... not because I was rebellious ... not because I was bad ... I just write it out, I want to say!Everyone has his own mind it! !







No comments:

Post a Comment